در این پست از سایت قصد معرفی تمام سربازان و کاراکتر های بازی محبوب کلش اف کلنز را داریم و سعی کرده ایم توضیحی مختصر اما مفید در مورد هر یک از سربازان ، نیرور ها و ... بدهیم . شاید شما هم از بازیکنانی باشید که نیاز دارید نام سربازان بازی را بلد باشید و یا تازه کار هستید و میخواهید عملکرد هر کدام را بدانید پس در این پست با ما همراه باشید.


سربازان:

بربرین (barbarian)

بربرها اولین واحدی هستند که شما میتوانید به عنوان واحد نظامی بسازید. آنها دمیج و قدرت زیادی برای اسیب زدن ندارند اما زمانی به خوبی به دشمن اسیب میزنند که شما گروهی با تعداد زیاد از انها را داشته باشید. بعضی ها معتقد اند که شخصیت بربر از شخصی فاسد به نام تری جونز الهام گرفته شده است . تری جونز کسی است که قرآن را به آتش کشیده است . لازم به ذکر است که هیچ مدرکی برای اثبات این موضوع نبوده و فقط میتوان گفت که این دو فقط شباهت ظاهری دارند .




آرچر (archer)

ارچر ها کماندارانی هستند که با اتک زدن از راه دور سر و کار دارند و تیر اندازی میکنند.

گابلین (goblins)


گابلین ها مهارت  بسیار زیادی در سرقت طلا و اکسیر دارند و البته سرعت بسیار زیادی هم دارند که برای همین در جنگ های سریع میتوان از سرقت انها بهره برد با این حال گابلین ها بسیار اسیب پذیر هستند بنابراین باید از انها محافظت کرد و در موقع مناسب از انها استفاده کرد.

جاینت (giants)

جاینت ها غول هایی بزرگ با دمیج و قدرت خوب هستند که به نیرو های دفاعی حمله کرده و زمینه ی مناسبی را برای حمله ارچر ها و ویزار ها که از راه دور انک میزنند فراهم میکنند.جاینت ها ابتدا به تاور ها و برج ها حمله میکنند و پس از نابودی همه ی انها به نابودی بقیه ی ساختمان های طرف مقابل میپردازند.


وال بریکر (wall breaker)

وال بریکر ها اسکلت هایی هستند که هرگز متوقف نخواهند شده تا زمانی که دیوار ها را کاملا باز و منفجر کنند.انها راه حل مناسبی برای ورود و باز کردن دیوار های غیر قابل نفوذ هستند.درواقع این اسکلت ها به دیوار ها حمله کرده و خود و دیوار ها را منفجر و باز میکنند.


بالون (balloon)


بالون ها کند ترین و کم سرعت ترین واحد های بازی هستند اما قدرت و دمیج بالایی برای ازبین بردن سازه های دشمن دارند. این بالون ها مانند جاینت ها ابتدا به سازه های دفاعی دشمن حمله میکند و پس از نابودی انها به سراغ بقیه ی ساختمان ها میروند.


ویزارد (wizard)


ویزارد ها جادو گرانی هستند که مانند ارچر ها از راه دور اتک میزنند و از سرعت و قدرت و دمیج خوبی برخوردارند.


هیلر (healer)

هیلر ها یا شفادهندگان موجوداتی هستند که در جنگ و حمله زخم سربازان را ترمیم کرده و جانشان را زیاد میکند.هیلر ها نمی توانند ساختمان هارا نابود کنند و اتک بزنند و فقط میتوانند جان سربازان را زیاد کنند.


اژدها (dragon)

دراگون ها یا اژدها ها جانورانی هستند که پرواز میکنند و با نفس آتشین خود موجب نابودی دشمنان میشوند.دراگون ها قدرت و دمیج بالایی دارند.


پکا P.E.K.K.A


مینیون ها (minion)


مینیون ها موجوداتی هستند که به سرعت پرواز میکنند و با استفاده از دارک اکسیر ساخته میشوند.نگاه انها ترسناک است!!!

 

هوگ رایدر (hog rider)

هوگ رایدر ها موجوداتی هستند که به سرعت بر روی زمین حرکت میکنند و میتوانند از روی دیوار ها بپرند و به طرف دیگر دیوار ها بروند.

 

والکرای (Valkrie)

این زنان مهیب در مبارزه با تبر مهارت بالایی دارند.

گالم (golem)

گالم ها جانوران سنگی هستند که تعداد انگشت شماری میتوانند با ان مبارزه کنند و شکستشان دهند.

ویچ (witch)


ویچ ها جادوگرانی هستند که میتوانند اسکلت ها را احضار کنند.انها هرگر به تنهایی نمیجنگند.


منبع :androidban.ir